Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Ja ni...

Vardag Permalink1
Vad ska jag ens säga? Var sjukt sjukt länge sen jag ens har varit in här. Jag har helt enkelt inte haft tid, inspiration eller nånting, och vet inte om jag ska fortsätta blogga eller satsa helt på youtube och lägga ner tid där.. har tappat sjukt mycket läsare, och vet inte om jag kan hålla det så länge.. Så yes, men det har hänt sjukt mycket på sistonde, överdrivet mycket.. så jag har inte haft tiden. Plus att min riktiga kamera är på lagning, så yesbox. Har super lite läsare vilket jag förstår, men ja... vela säga bara hur det känns osv.. och att jag kanske lägger ner bloggen, för det känns inte värt och istället satsar helt på youtube. 
#1 - - Anna-Ida:

Om du väljer mellan blogg och yt tycker jag yt, roligare att kolla osv, men din blogg är ju också bra ;)

Till top