Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Svar på lite frågor

Q/A Permalink1
Gamla bilder, sen typ 3 månader tillbaka, haha söt!  
Tänkte svara på några frågor jag fått, och glömt att svara på! 
 
Va fin bikini! Kan du inte göra en outfits of the week? Hade varit jättekul att se!
Svar: Åh tack så mycket, jo! Ska något tack försöka fixa det, kram! 
 
Vart köpte du din klocka?
Svar: Köpte min DW på deras hemsida, alltså: http://www.danielwellington.com. 
 
Varför var du inte på guldtuben?
Svar: Vet inte.. orkade inte arrangera mig till det, ångrar mig att jag inte åkte! 
 
Vart köper man Dr. Denim jeans?? :)
Svar: Appertiff eller Carlings har! 
 
Hej jag såg din video från i sommras på youtube där du visade ditt smink och sminkbord. Jag måste bara fråga var du har köpt dedär bordet för jag har letat hur länge som helst efter ett liknande bord? :)
Svar: Hej, jag köpte mitt på IKEA, kommer dock inte ihåg vad det heter.. men finns där iallafall! :) 
 
Vilken systemkamera har du? :)
Svar: Har egentligen en Canon eos 650D, men den är sönder just nu, så använder Nikon d3100! 
 
Vill ni att jag ska ha en frågestund eller något sånt? :) 
#1 - - Linnea:

Jag skulle gärna vilja att du hade en frågestund som du sen svarade på på you tube! ❤️❤️

Till top