Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Kan inte sova

Vardag Permalink2

Outfit från igår, eller vad man säger. Haha. Åhhhh.. Är de bara jag som jämt för sömnlösa nätter?.. Kan inte sova, dock är de nog för att vid 5 somnade jag idag och sov till halv 11.. Hehe. Kommer vara död imorgon tror jag, och har träning sen på kvällen. Är jätte blogg sugen nu, men vet inte på vad + att de är liiiiiite svårt att fota klockan 1 på natten, haha. Men men, onödigt inlägg, men har så tråkigt och kände för de. Ska väl försöka sova... Puss! 
#1 - - Frida:

Hade också svårt att sova förut, men jag slutade hålla på med mobilen på kvällarna och då gick det mycket lättare...

#2 - - Ida:

Har du prövat att ha boll täcke? Det gör så att jag kan sova och man kan ta utde om man har ADHD för då är det ju jobbigare att sova😊

Till top