Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

13.05.14

Outfits, Vardag Permalink2
Verkligen super dåliga bilder... men tänkte fråga om ni vill att jag ska försöka börja fixa outfit bilder oftare?
Hej! Har egentligen bloggat innan haha men iallafall så kom jag hem från skola och usch vilken jobbig dag.. 
Har bloggat bra nu och fixat inlägg på utkast som är posta då jag inte har tid, ska ta tag i bloggen mer! 
Iallafall så nu sitter jag här och skriver och ska snart in och äta och sen åka iväg och träna lite beachhandboll, super kul! Sen har jag lite engelska ikväll som jag måste försöka fixa.. men ska fixa mig nu, kram! Hur var eran skoldag? 
#1 - - Linnea:

Ja, jag skulle gäärna se mer outfits bilder. tycker du har så sjuuukt fin klädstil <3

#2 - - Anonym:

Jaaa! Mer outfits bilder :)

Till top