Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

En liten random lista..

Bloggen Permalink1
Gillar egentligen inte såna här listor, men nu har jag så extremt tråkigt så jag gör detta i vilket som. Haha. Och, kommentera om ni vill att jag ska starta en frågestund!! 
Vad har du på dig?- Bh, Trosor, Ett par rosa mjukisar och sen en svart tröja. 

Vem känner dig bäst och varför?- Maja & Jennifer. Bara för att på senaste tiden har jag haft bäst kontakt med dom och berättat mest för dom. 

Vad stod det i ditt förra sms? och från/till vem var det? Det var till Mamma och stog: ''Nä''. 

Vem sov du senast över hos?- Maja! 

Ljushåriga eller mörkhåriga killar?- Alltså.. den är svår, beror helt på, men har oftat varit mest intresserad av dom med brunt hår, men såklart finns det riktigt snygga som har ljust hår! ;) 

När grät du senast och varför?- Oj, kommer faktiskt inte ihåg.. var en peridod då jag grät rätt mycket, men nu så var det några dagar sen kanske. Kommer inte ihåg varför.. 

Skriv namnet på någon du ser upp till?- Maja. 

Vem är du mest lik? din mamma eller pappa?- Haha, ingen aning.

Hur lång är du?- Jag är 159 cm lång 

Dagens humör?- Helt okej, lite sur och trött på morgonen sen så vart det väl lite bättre. 

Hur gammal är du om fem år?- 20, eller ska fylla tjugo om jag räknade rätt haha. 

Vem ringde du senast?-

Vem ringde dig senast?- Nanny!

Vilken ögonfärg har du?- GrönaVem var det som sa/skrev något fint eller gjorde dig glad senast?-  Lite osäker, men Maja tror jag. 

Är dina föräldrar gifta eller skilda?- Dom är skillda. 

Vilken är din favoritlåt?- Gjorde ett inlägg med några för någon dag sen! 

Hur många kuddar har du i sängen?- Nu så har jag 4 stycken, antecka... ;) 

Är du singel eller har du ett förhållande? Så singel som man kan bli. 

Något du saknar?- Pengar, haha, men jag vet faktiskt inte! 

Vad gör dig ledsen?-  Att tänka på några saker som jag inte kommer skriva ut här, och allt man gått igenom och visa jobbiga dagar. Sen falska människor, som utnyttjar än, USCH USCH!!! 

Vad gör dig glad?- Mina absoluta finaste vänner, härliga och glada personer. 

#1 - - alicia:

fin du är sofie!

Till top