Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Vilken outfit?

Outfits Permalink6
Outfit 1Skor - Converse. Kjol - Lindex. Stickad tröja - HM. Väska - Kappahl. 
Outfit 2: Skor - Converse. Shorts - Crocker. Linne - Nelly.com. Brillor - Raybans. 
Vilken outfit tycker ni mest om? 1 eller 2? Min favorit är nog 1an. Känns väldigt fräscht och mysigt samt bekvämt. 
 
Lite fler bilder.. Kommentera gärna eran favorit! 
Vill ni ha fler outfits här på bloggen? Dagens outfits osv? Isåfall ska jag försöka fixa det lite oftare! 
#1 - - isabell:

Kjolen helt klart!

#2 - - Anonym:

1:an

Jag gillar sådana inlägg! :)

#3 - - Saga:

Tycker nog att 1:an är finast för den är väldigt enkel och bara äääääälskar kjolen haha nej men den är verkligen jättefin, jag skulle tycka det var superkul om du kunde göra typ dagens outfit varje dag om du hinner/kan/vill <3

#4 - - Jessica :

Gillar båda men 1:an gillar jag nog ändå mest :)

#5 - - Sara:

Båda är grymt fina, nästan lika, men den första(den med blå stickning) var liite snyggare ;p

#6 - - t:

2

Till top