Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Från någon dag sen

Vardag Permalink3
Bilder från någon dag sen, med Thilde och Erin. Hej på er! Är nu hemma och har varit på affären osv, innan var jag med Erin och Wilma och är med Erin nu så ska våran och hennes familj åka till min stuga och åka flotte och bada & grilla. Mys! Tar med mig kameran också, ska nog filma lite också.. hihi! Blir super mysigt, sen får vi se efter vad vi hittar på. Super bra väder iallafall, äntligen. Har fler bilder från några dagar, men dom får ni senare, måste åka nu... puss! 
#1 - - Sannah skoog:

Tappade ni bort min inbjudan eller? :(

#2 - - Sannah skoog:

Tappade ni bort min inbjudan eller? :(

#3 - - edsbyn:

asså du det är inget fel med att du har adhd... det som det är nå fel på är det faktum att skolkar från ALLA LEKTIONER! och det är inte adhd:n som får dig att skolka och det gör dig inte cool! så snälla sluta skolka och gå på lektionerna!!!!!!

Till top