Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Leksandsommarland

Vardag Permalink5

För någon dag sen så var jag, familjen och Erin på Leksandsommarland en hel dag. Var hur härligt som helst, och brände sönde axlarna vilket inte var lika härligt.. Haha, men mysigt var de! 
#1 - - Mira:

Vilken härlig dag du ser ut att haft :)

#2 - - caroline :

Hej, hoppas allt är bra med dig! Kika gärna in på min blogg där jag bloggar om mitt liv som stelopererad efter en omfattande skolios som fick mitt liv i nya banor, hoppas du kikar in och ha en fortsatt bra dag! Kram :)

#3 - - jessica bohlin:

checka in min blogg

#4 - - helena:

Låter så himla mysigt!

#5 - - H a n n a S a h l q v i s t:

Oh juste, nu har jag skapat en gästbok, där alla bloggare kan skriva in sig. Tanken är att det ska öka sin egen statistik (om man skriver in sig) och samtidigt kunna hitta nya spännande bloggar att följa! :) Kika in om det låter intressant.

Till top