Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Zalando

Shopping Permalink7
Har äntligen fått hem mitt paket med lite kläder från Zalando.se, + ett par träningstajts, världelösa bilder, men tänkte fråga vill ni ha bättre bilder på det? Kameran är just nu på lagning, och förmodligen funkar den imorgon, hoppas (!!!!). Är super nöjd iallafall!
 
Btw, såg ni inlägget bästa Maja skrev nyss?, världens underbaraste, älskar verkligen hon! BÄSTA. 
#1 - - Linnea:

Ja, jag skulle gärna se bättre bilder på kläderna. Btw supersnyggt

#2 - - Linnea:

Ja, jag skulle gärna se bättre bilder på kläderna. Btw supersnyggt

#3 - - Linnea:

Ja, jag skulle gärna se bättre bilder på kläderna. Btw supersnyggt

#4 - - Linnea:

Ja, jag skulle gärna se bättre bilder på kläderna. Btw supersnyggt

#5 - - Linnea:

Ja, jag skulle gärna se bättre bilder på kläderna. Btw supersnyggt

#6 - - Julia:

Ja

#7 - - Hika:

Ja

Till top