Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Tvättade sminkborstarna

Skönhet Permalink8
Idag så passade jag på att tvätta mina sminkborstar. Det är faktiskt grym viktigt att tvätta dom vilka många tänker '' äschhh '' vad spelar det för roll, men det är en del av hur man kan få finnar. Det samlas massa bakterier i borstarna och det bildas mer i ansiktet som tillslut blir finnar, så jag rekommenderar att tvätta borstarna kanske 1 gång per vecka, sen om ni har en bort spray så kan ni spruta på dom lite då och då. Men jag brukar tvätta mina 1 gång per vecka för att hålla dom fräscha och sen inte få fler finnar. 
Skulle ni kanske vela ha en video på hur jag tvättar mina borstar? 
#1 - - Paulina:

Åhh ja gör en video med hur du tvättar borstarna! Skulle va sjukt kul! <3

#2 - - Moa:

JAA VIDEOO<3

#3 - - Wilma:

Video skulle va både kul & bra! :)

#4 - - Anonym:

Du måste se till att borstarna lutar neråt när dom torkar, annars kan vattnet fasta i skaffet och då blir borsten dålig. Tänk på de


Kram

#5 - - Maja:

Ett tips ställ borstarna upp för då rinner vattnet net:)

Svar: Nej. Man kan också ha dom liggandes. Speciellt Mac borstarna, det sa tom dom som jobbade med det, att dom skulle ligga ner :)
Sofie Engman

#6 - - massa:

Jaa video

#7 - - Anonym:

är det där alla dina sminkborstar? (:

Svar: Nej, har andra också, men dessa är dom jag använder!! :)
Sofie Engman

#8 - - Linea:

video skullenvara kul

Till top