Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Myste igår

Vardag Permalink5

Igår så efter skolan hängde jag med Frida hem sen gick till Emmy medans hon var på träning, efter det kollade vi på handbollsmatch och sen gick vi och åt jag, Frida, Emmy, Vian och Diana, var super gott och jag tog Fläskfile oskar, sååååå gott! Yummiii!! Sen gick vi till Frida och Emmy hängde med mig hem och sov, vi snackade som vanligt och lyssnade på musik och vaknade runt 12 fast har legat i sängen och prata, idag så runt 6 ska jag hem till Lynn som fyller år, graaattiiiisss!! Och alla andra tjejer i klassen är där så ska vi mysa och allt. Men nu ska vi in och äta frukost, så bloggar sen, puss! 
#1 - - Martina:

Ser jätte gott ut!!

#2 - - Amanda:

Gott :D

#3 - - Sofia:

Ser jättegott ut :-)

#4 - - Elin:

Men å så mysigt!!!

#5 - - Lisa Radojewska:

MEN GUD SÅ GOTT!

Till top