Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Mina 5 Essie nagellack

Naglar Permalink5
Mina 5 Essie nagellack, tycker att Essie är ett helt okej märke, inte det bästa eller sämsta, det dåliga med dom är att det tar lång tid att torka, annars gillar jag dom! 
Har somsagt 5 stycken och i dessa fäger som står på bilden. Tycker somsagt att dom är ett helt okej märke, ett av mina favoriter men hade gillat dom lite mer om dom torkare snabbare för det gör dom iallafall inte på mig! 
 
#1 - - Paulina:

Va fina nagellack! <3 Jag vill ha det rosa!

#2 - - Elsa:

Omg skojar du? Essie är det bästa märket som finns, det tar ju typ 5 sekunder för det att torka? :O

#3 - - Linnea:

Ställ det nagellacken du vill ha i kylskåpet ett tag så torkare det fortare

#4 - - Hannah:

Cute as a button är såååå fint!

#5 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

Essie ha så fina färger!

Till top