Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

0 unika besökare?!

Bloggen Permalink15
Är det bara för mig eller är det för er som det står att era unika besökare står på 0? Jag har uppdaterat och allt, men det står fortfarande 0. Och jag vet att jag inte har haft 0 besökare idag för jag tex gick in för att kolla, sen har jag fått kommentarer. Men jag vill gärna liksom, veta hur många besökare jag har, så undrar om det är så för er eller om det bara för mig det är knas? 
#1 - - Anonym:

Mig med, jätte konstig, har också fått en komentar idag:) och varför står de 0? Men oroa dig inte, du har inte 0 säkert något fel bara på appen eller på hela blogg.se blir så ibland ;)

#2 - - Thea:

Står likadant på våran så antar de ä fel på blogg.se ❤️

#3 - - Anonym:

konstigt :o

#4 - - ebba:

det är nog fel på blogg.se för jag har också så :(

#5 - - Eline:

Samma här, blogg.se som drygar antar jag..

#6 - - Sofia:

Hej! Det är samma sak för mig ❤️😭

#7 - - Ellie Arnler:

Har också såå, vet att jag inte har 0 för jag har fått kommentarer och så… :/

#8 - - Fanny Walhed:

Samma för mig :s

#9 - - Elin:

samma för mig med

#10 - - Elin Andersson:

Tror det är blogg.se som har något problem!! De fixas nog snart, hoppas jag..

#11 - - Annie:

Stod så på min med och jag tyckte det var jättekonstigt, för jag tänkte att jag kan väl inte bara ha haft 0 läsare idag, haha. Men bra att veta att jag inte var ensam i allafall :)

#12 - - Kaffehörnan:

Samma för mig

#13 - - Linn Ahlex:

var så för mig med..

#14 - - Aleyna:

Min är med så

#15 - - malin:

Samma här! jäkla störigt bara..

Till top