Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Behöver verkligen förslag

Frågor till er Permalink5
Jag märker att jag tjatar om detta ofta. Men min blogginspiration har sjunkit vilket jag själv tycker är super tråkigt!!
Men jag vet seriöst inte vad jag ska skriva för inlägg... 
Så ber er verkligen nu att ta er tid och kommentera förslag på alla möjliga inlägg!! Jag vill verkligen blogga och ni vill väl läsa inlägg antar jag?. Så snälla, det är inte jobbigt, för er så tar det kanske 1 minut att kommentera, för mig att fixa med inlägg och så tar det timmar. För nu har jag tid att fixa och fota och allt till massa inlägg, så snälla ge förslag! 
#1 - - Jenny:

Visa dina sminkborstar?
Visa alla dina ÄKTA converse!
Visa produkter du använder dagligen!
:*

#2 - - anonym:

Du kan göra en recension på en mascara? :)
Du kan väl berätta lite om din "lill-stuga"? Har liksom inte fattat riktigt ;)

#3 - - sdfghjk:

Snälla reviews på dina concealers! Och tipsa om den du tycker är bäst :*

#4 - - Felicia Lundgren:

Du kan göra dagens make up då du lägger upp bild på det smink du använt och hur det ser ut på :) <3

#5 - - Annonym:

Jag tycker det skulle vara roligt om du gjorde en video eller ett inlägg där du typ tipsar och berättar om saker man kan tänka på om man vill starta en blogg eller yt-kanal. Alltså att du liksom säger dina åsikter om inlägg du gillar att läsa och så. Hoppas du förstår vad jag menar, älskar din blogg och dina videos♡

Till top