Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Låt snackarna snacka, låt hatarna hata, luta bara dig tillbaka och skratta.

Permalink4
.. Fast ibland är det inte så lätt att luta sig tillbaka och skratta.
Ja det är väll alltid roligt att få kommentarer, men ibland blir det bara för mycket, fattar liksom inte om vissa inte har ett liv?
som den här stackaren som verkligen inte har något alls.
Anonym! om tänk smart:
din hora, du är så äcklig ,spyr när jag ser dig, och du vem bryr sig om din adhd? gå och gräv en grav. Du är så ful! du skämmer ut sverige! vill aldrig mer se dig! du är en stor hora! och du har väl anorexia, du äter väl inge mat, du får väl inge heller och du är så bortskämd! gå och dö!
Jag är en tjej som tar åt mig av vad andra säger, om någon säger att jag är ful, ja? då tror jag på det.
jag känner mig liksom inte som en prinsessa.
jag fick nå liknande kommentar förr, men orkade inte bry mig. men nu liksom? vad händer? varför slösa bort tid på mig då om jag är en äcklig hora?
Det är för mig en obeskrivlig gåta.
och om jag skämmer ut sverige? vad gör inte du då som skriver det och inte ens skriver ditt namn liksom..
Men du kanske tycker jag är en äcklig hora.
Och du snälla, jag får visst mat.
Jag kanske är smal? men det är inte mitt problem..
Jag har adhd, det är därför jag har den här bloggen också, men har inte så mycket skrivande om det på senaste tiden.. snälla tänk på vad du skriver, jag tar verkligen åt mig..
tack och hej för mig,..... :'(

#1 - - Lina:

Om "Anonym" tycker att du är en äcklig hora så behöver väl inte "Anonym" läsa din blogg då!!Man väljer ju vems blogg man läser, om man läser nån då!! Det "Anonym" skrev beskriver kanske "Anonym" själv!!



/Lina

#2 - - Ibe:

Den här sortens äckliga "troll" brukar dyka upp i kommentarfältet på nästan alla bloggar jag läser. Det enda raka är att ta bort kommentaren så fort du ser att det är den sorten!!! Fortsätt inte att läsa! Det är människor(gamla som unga) som har stora problem med sig själva som sitter o skriver sånt! Du vet själv vem du är. Låt ingen inbilla dig att du inte duger som du är! Kram.

#3 - - elina:

Hejsan :)

Superfin blogg!

Har även en fundering på ifall du skulle vilja vara med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg? :)

Det står på min blogg hur du ska göra:)

Lycka till ! Kramis!

http://elinaingelaroomandersson.blogspot.com

#4 - - Tilde:

Hej gumman! Tycker det är hemskt det den "anonyma" har skrivit! Asså helt förjävligt att någon bara kan skriva nått sånt! Man blir ju lessen när man ser det! Kram <3

Till top