Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Kvällens Fråga!

Rest of the life Permalink12

JAG har en fråga till ER!
ni är grym om ni svarar!
Vad ska jag skriva mer om på bloggen? 
vad vill ni se mer av? 
mer bilder?
mer inlägg? 
vad ska jag skriva om? 
vad vill ni se för bilder?
Jag ska fixa nå grymt om ni svarar! 

Tar ca 30 sekunder att svara! 
skriv vad ni vill se mer av! C'ya!

 
#1 - - LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM:

jag har inet följt dig så jag vet inte :) men kan börja följa dig via bloglovin om du följer mig? :)

#2 - - Emelie Säw:

SV: Tack så mycket, jo min helg var super! :)

#3 - - ♫♪ Sandra T:

visst, säg till när du lagt till mig :)

#4 - - Lina | photo ♥:

Mer bilder ;d Alltid kul.
SV; Nu ska jag slappa, är så sjukt trött, själv?

#5 - - POOS - Ogarp foto:

Jag vill se fler vardagsfoton, musiklista över vad du lyssnar på (eller dagens låt) och lite sådant :)

#6 - - POOS - Ogarp foto :

Så lite så vännen :)
Vardagsfoton är vad det låter som.
Det kan vara outfits, dagens frisyr/smink, blommor ute, på dig och bilder på dig & dina vänner typ :)

#7 - - Emilia,Melina:

Mer bilder :D

#8 - - Maddiie:

Du skulle kunna tipsa om div saker/produkter du tycker är bra.

Min dag har varit bra :) Hur har din dag varit?

#9 - - beata:

Jag tycker du ska skriva mer om mode :)

#10 - - Felicia:

Mer dagens outfit :D

#11 - - Agnes.j:

Mer videoinlägg tycker jag är kul :-)

#12 - - /Amanda:

Vad ska jag skriva mer om på bloggen? Vardags foton!
vad vill ni se mer av? Outfit (dagens klädsel)!
mer bilder? Spelar ingen roll!
mer inlägg? Du gör som du vill!
vad ska jag skriva om? Som du vill!
vad vill ni se för bilder? Vardagsbilder

///AMANDA ERIKSSON :D <3

Till top