Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Bloglovin!

Frågor & Svar Permalink10
Lite snabbt bara! ni som har bloglovin, ska vi följa varandra? vore super!
http://www.bloglovin.com/sv/search/sofieeengman.blogg.se
kommentera detta inlägg isåfall!
#1 - - Ida:

Följer dig nu så följ mig du också då :)

http://idaedvardsson.blogg.se

#2 - - ♥ L I N D A:

sv: tack :D

ska vi göra ett bloglovinbyte?

#3 - - Elsa:

sv; Ja, visst kan vi det! :)

#4 - - Elsa:

Om du menade skjortan så tar jag 20 kr för den + 20 kr i frakt :)

#5 - - Elsa:

sv; 50 kr + frakt :)

#6 - - Elsa:

sv; Okej, men om du ska ha båda blir frakten tyvärr dyrare ca. 40 kr för båda :)

Så sammanlagt blir det 110 kr för dom två! Tror du att du kan sätta in pengarna på mitt konto istället för att skicka pengar via posten? :)

#7 - - Elsa:

sv; Jadå! :)

Men jag mailar mitt kontonummer till dej, så kan du mejla din adress så skickar jag kläderna så fort pengarna kommit in på mitt konto :)

#8 - - Fanny & Filippa - Hästblogg:

Fin blogg!

#9 - - PETRUSSON ★ Photography:

Skicka gärna in en bild till månadens bild på min blogg! :D Läs mer om det här:



http://petrusson.blogg.se/2012/june/manadens-bild.html#comment



Allt bra annars? ;) ♥

#10 - - gotlandsryttare Karro:

Hej!

Jag har precis startat en ny hästblogg!

Den handlar om mitt och min ponnys vardagliga liv på gotland, träning och tävling och mycket mer!

-

I höst kanske vi kommer synas på TV då jag var en av dom 50 som kom till castingen i Ponnyakuten 4.

Låter det intressant? isåfall får du gärna kika in!

Kram /Karro

FÖRLÅT ifall du inte vill ha sånna här kommentarer!

Till top