Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Sommar

Inspiration Permalink1
Bilder från Weheartit.com. 
Åhhhh, undra egentligen hur mycket jag tjatar i sommaren nu?! Men GOOOSH, jag längtar så mycket. Att slippa ha alarm och kliva upp super tidigt, att slippa vara i skolan, slippa läxor, ALLT. ALLT blir så mycket bättre på sommaren, man mår så mycket bättre, bara vara med vänner, göra allt man tycker är roligt. Den här sommaren SKA jag göra till den bästa, ska skratta som aldrig förr och tänk alla kort, så sa jag förra sommaren också.. men nu ska jag knäppa massa kort, bloggen ska förhoppnings vis inte få lida.. haha! 
Bara för det så tänkte jag skriva lite saker som jag längtar till: 
 
Sommarlov som vi får den 10 juni. Om 27 dagar!!! 
Jag fyller 15 (!!!!!) den 13 juni!! 
28 maj börjar min moppekurs, längtar dock inte till den... utan då jag har kortet. 
11 juni, enbart för då har sommarlovet börjat, kung! 
#1 - - Frida:

Längtar också!!!!

Till top