Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Inspiration till att träna

Träning Permalink0
Förr så var jag världens lataste, (en av dom, trust me!!) Men nu på senaste, jag har klagat så sjukt mycket på min kropp, att jag inte känner mig nöjd, men sen tänkt efter att.. weeell, blir ju inte bättre av att jag klagar? Det ändrar inget, därför har jag börjat tränat osv, det är inte enda anledningen, utan det är faktiskt roligt om man gör den inställningen och gör det man tycker är roligt! Mår faktiskt bättre också. Jag tror inte många egentligen är ''lat'', men man skyller på det, det är nog inställningen som gör det, men börja tänk att '' Jag klarar det här, låt det ta tid, men jag klarar det''. Så kommer det gå! Om du vill lättare hitta inspiration till att träna så sök kanske på tränings bilder? Men jämför dig inte, det är inte bra, men bara att du sätter ett mål och går efter vad du vill. Okej, nu ska jag inte låta som ett proffs, vilket jag inte är, haha! Men ge det tid! 
Till top