Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

SOMMAR OUTFIT

Outfits Permalink2
Idag så slänge jag bara på mig ett par shorts som jag inte egentligen brukar använda, men tänkte att jag bara ska vara hemma så det spelade ingen roll, och en magtröja och sen bikinitopp. Har gått med bikinitopp mestadels av dagen men sen nu slängt på mig en tröja. Och håret är uppsatt i en slarvig hästsvans. soooommaaaar! ♥
#1 - - Hanna:

Hur har du fått/gjort så fin desig? har du PRO eller är du bara duktig på att göra designer? Älskar din blogg och tycker du verkar som en sjukt snäll och fin person!
Skulle bli sjukt tacksam för svar!
Kram!

Svar: Åh tack så hemskt mycket! Nej jag är varken pro eller har gjort designen själv, grunden har en annan gjort men sen la jag till bytte bakgrund osv.. tack så mycket! kram!
Sofie Engman

#2 - - Hanna:

Oj de ska stå design, haha!

Till top