Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

TRÖTT

Adhd, Asperger & andra svårigheter/tankar Permalink9
.. Härmare, härmapa, himla wannebeeee, alltså kom på nå själv?.
Jag hör dom orden ofta, inte dom roligaste orden. 
SNÄLLA GE ER!! Dom orden är det töntigaste orden som finns. 
Jag får köpa exakt vad jag vill utan att ska behöva få skit. 
Ska jag ge ett exempel? Så ska ni se hur fel det blir. 
 
En tjej går och köper en foundation från maybelline new york i färgen 1. 
Visar det kanske i en video, bloggen , whatever. 
En tjej ser det och åh, jag vill också ha för den verkade bra för mig, jag behöver också färgen 1. 
 
DET BLIR KAOOOOS. Tjej nummer 2 får inte köpa, inte lika foundation, och om hon köpte i samma färg, SHIT. 
Nej, tycker ni att tjej nummer två ska tänka: Justjia, alla blir sur, allt blir kaos om jag köper lika foundation , jag tar en annan i en grymt fel färg och en som jag inte vill ha.
Hur logiskt låter det?? 
 
Snälla, ni som håller på sådär, VÄX UPP! Affärerna säljer inte för att en enda person ska få köpa, det är ju meningen att så många som möjligt ska få köpa. Det finns flera färger av en foundation av anledning, för dom ska passa en och vissa kanske har samma färg. 
Jag är så sjukt trött på att höra att jag härmar alla och sånt. Jag ska få köpa exakt vad jag vill utan att någon umogen liten typ ska komma och lägga sig i.  Det är så fjantigt!!
Jag vill att ni ska börja tänka, och fatta vad ni håller på med och inse att det inte säljs för en ska få köpa. 
Och sen SHIT OMG RING POLISEN tjej nummer 1 sa samma mening som tjej nummer 2. SHIIIITTTT KAOOOS. 
Nähe, jag får inte säga så, jag får hitta på ett eget språk, logiskt? SVAR NEJ!!! 
 
jag är stark, som hör detta ofta, och fortsätter ändå enbart för att vinna. Ni tjänar inte ett piss på att vara så fjantiga och hålla på sådär att man ''härmar'' osv. Enbart för att jag gör '' runt härmar, är för att det inte finns någon som är det, så lär er. 
 
Jag är starkare än dom som håller på så, vadåå ska jag slänga sakerna som jag har lika som folk? skulle inte tro det. Det är ju den personen fel att den visar sakerna och sen att folk ska bli sur om man gör lika.
 
TACK! 
#1 - - Wilma:

dom som säger att du härmar folk vet inte var inpiration är!

När jag ser att du lägger upp en video, kanske en "2 bästa" video, brukar jag också göra det, för du inspererar mig liksom!

#2 - - Michaela :

Usch vad ont det gjorde att läsa det finns så mycke idioter i världen gumman ! "Le åt dom som försöker sänka dej " fan blir så arg ! Fortsätt köp allt du vill ha och visa ett stort leende du ska vinna över dom älskar dej kram !!! <3

#3 - - Linda :

Jag tycker du är bättre. Em är bara avundsjuka på dig, och det är jag med men jag skriver inte skit för det. Du är allt som jag vill tack för att du finns

#4 - - Sandra:

Jättebra inlägg tycker jag, du har helt rätt liksom! Bry dig inte om dumma haters, du är asbra exakt som du är osv!

#5 - - Ella :

Sofie du är en av mina favorit youtuber, Du är bra på att inspirerar du ger bra tips och är rolig tjej! Älskar din kanal och tycker att du är sjuk bra på allt du uppdaterar ganska mycket och det gör inte många tjejer på youtube för att dom inte har tid, men du lägger ner din tid bara för oss, Dom som är dumma och skriver skit kommentarer borde skaffa tid istället att göra not vettigt på! Lycka till och hoppas du får massa like's och prenumeranter för du förtjänar det bästa :) / ELLA

#6 - - Emilia :):

Du är så stark som inte tar åt dig, köp allt du vill ha! Det har du så mycket rätt i att göra och skit i alla som skriver massa skit! Dom är bara så jävla avundsjuka på att du kan köpa sakerna och inte dom :)

#7 - - Emil :):

HEJ! Asså jag blir sjukt avundsjuk på dig du är så J*vla fin alltså! (FINASTE!) Mer videos för jag är så stolt över dig! :)

#8 - - Elin :

Jag håller helt med dig Sofie och jag älskar dina videos fortsätt så som du gör :)

Du är f**n bäst :)

#9 - - Julia:

Du har HELT rätt Sofie! Affärerna säljer inte en mascara tillexempel för att en ska köpa den. Det är så sjukt omoget att säga sånt där. Du är bäst Sofie, låt dom inte trycka ner dig, dom är bara avunsjuka! :)

Till top