Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

SLUTA KLAGA

Adhd, Asperger & andra svårigheter/tankar Permalink4
Snälla kan ni sluta klaga på att jag härmar folk osv? 
Jag får väl göra vad jag vill? 
Om ni inte gillar det så DRA från bloggen, vill inte ha såna som er här då. 
Blir bara jobbigt för mig, seriöst, jag gör vad jag vill? 
Jag tänker inte leva upp över era tankar. 
Jag kör min stil och OCH om jag gör lika? 
Är bara töntigt, jag gör VADFAN jag vill. 
Duger jag inte för er, men kryssa bloggen då. inte mitt bekymmer om ni ska hålla på att irritera er osv.
 Tack för mig. 
#1 - - Agnes:

snygg outfit :)

#2 - - Rebecka:

Ja håller med! Seriöst så onödiga människor!!!

#3 - - Moa Märta:

STAY STRONG !

#4 - - Anonym:

Exakt Sofie, du gör som du vill! Det ska väl alla andra strunta i? :)

Till top