Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Vad jag använder för smink i skolan

Skönhet, Önskeinlägg Permalink8
Önskeinlägg om vad jag använder för smink i skolan! 
Jag använder nog rätt så mycket smink, jag använder lite olika sminkprodukter, men oftast så är detta nog det jag använder. 
 Somsagt så använder jag rätt så mycket smink, men jag känner mig bekväm i det liksom! 
Just nu så använder jag kanske oftast dessa produkter. Om det är rätt varmt ute så använder jag bbcreamen annars så kör jag på foundationen! Sen då för att täcka så använder jag en concealer, puder som ska sätta basen, lite rouge och bronzer.
Till ögonbryna som jag tycker är det viktigaste för mig så använder jag först en ögonbrynspenna och sen ögonbrynspuder! Böjer mina ögonfransar och applicerar på mascara. Har en krämögonskugga som jag brukar använda och sen lite läppbalsam till läpparna!
 
Det är oftast det sminket på bilden jag använder nu, men det varierar somsagt rätt ofta!
#1 - - Tina:

Hej Sofie! Snälla kan du skriva lite små reviewer om dina concealers. Hur mycket de kostar och slutligen vilken du tycker är bäst. Behöver verkligen en concealer för att täcka mörka ringar och funderar på makeupstores easy cover blue eller mac's flytande.

Skulle vara till stor hjälp om du kunde skriva det här inlägget! Kram :*

#2 - - Amanda [SPONTAN]:

Intressant inlägg :)

#3 - - Johanna:

gå in på våran blogg, kolla kommentera och sprid. Vi kommer att ha lite tävling ibland när vi får mer läsare varje dag

#4 - - isabella:

är smashbox bb-creamen bra?

#5 - - Alva:

Oj vad mycket smink :O

#6 - - Penny:

hört att den mascaran skall vara ganska bra. Vad tycker du om den? Klumpar den sig o.s.v :)

Fifin blogg /kram

#7 - - MOA:

Gullig blogg! Läs gärna min om bland annat om dj:ing & massa annat fett! KRAM

#8 - - M A R I A P A L M - FOTO & VARDAG:

tycker du om den foundationen, alltså täcker den bra och så? skulle du rekommendera den? :)

Till top