Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

NikonCoolpix S9700

Shopping Permalink2
En av presenterna jag fick då jag fyllde år var denna kamera. En NikonCoolpix S9700. Tänkte att, den blir lättare att ha med sig överallt och så blir det riktigt bra kort med den och kan filma. Så jag tex kan göra fler outfitsvideos, bilder, liksom att de ska bli bra uppdatering (hehehe). Man ska ha wifianslutning på den, så att jag kopplar ihop den med mobilen, men det krånglar massa så yes.. Men jag är grymt glad över den! 
#1 - - Lisa:

Hej! har precis fått en likadan kamera och jag vill föra över mina bilder med wifi-funktionen till mobilen. Har du klurat ut hur man gör, isåfall vore det grymt om du kunde hjälpa mig för själv fattar jag inget alls hahaha! Kram

#2 - - LISA:

tacksam om du kunde svara!:)

Till top