Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Önskelista

Wanties/Mode Permalink4
Fyller ju år om snart en vecka, den 13 juni vilket är nästa fredag. UNDERBART!!! Och tänkte göra en liten snabb önskelista på det saker jag önskar mig mest, önskar mig mer (hehe) men detta är det jag önskar mig mest. Speciellt kameran, verkar så lämplig + att den är bra och det blir lämpligt i sommar att ha med sig överallt för att fota till bloggen. Sen lite småsaker och objektiv och en mikrofon för bättre ljud till kameran. När fyller ni år? 
#1 - - Anonym:

Om ungefär två veckor, den 21 :)

#2 - - christoffer jonsson:

Varför vill du ha ett kit objektiv? om det är ett tamron 17-50 så är den typ precis lika som objektivet du får med kameran. Köp ett nifty fifthy objektiv , vidvinkel eller ett tele objektiv :)
hoppas du får de du önskar dig :=)

#3 - - Jessica :

11 juli :)

#4 - - Lisa:

12 juli :D

Till top