Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Händer massa saker

Vardag Permalink0
 Förlåt att det är mobilbilder osv, men har inte kameran med mig, och det blir så ibland, hoppas det inte gör något! 

Igår efter skolan så hängde Fanny med mig hem och var här ett tag, dock gjorde vi inget speciellt för jag var så seg haha, men sen så vid typ halv 8 eller något sånt åkte hon, så då gjorde jag inte så mycket. Idag var det skola, helt okej.. Åkte hem och har inte gjort så mycket, ska sen ta bussen och sova hos Frida, vi ska prata osv då de var ett tag sen vi va med varandra, och det behövs nu. 
Alltså, gosh... fattar inte, händer exakt saker i mitt liv hela tiden nu, och nej det är inte bra saker utan dåliga, förstår inte.. försöker få allt bra, men det är inte så himla lätt.. kan inte skriva ut vad det är, men saker som händer som gör att jag inte bloggar så mycket osv för att jag inte orkar. Men vill förbättra mig! Men nu så ska jag fixa lite, ta och fota lite bilder till bloggen också, men blir så dåliga bilder för det är så mörkt, men bloggar sen! 
Till top