Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Vad vill ni läsa mer om?

Frågor till er Permalink31
Vill nu be er om en tjänst, kom med MASSA MASSA MASSA förslag på inlägg ni vill läsa. Ska läsa alla noga nu, och verkligen anstränga mig till att fixa dom, och va tydliga i vad ni vill ha. Blir super tacksam, för ni vill väl inte ha en tom blogg? Jag har stor lust på att blogga, men vet inte om vad. Så snälla, tar typ 1 minut att skriva, lite kan ni anstränga er. Puss! 
#1 - - Ida:

1.Visa alla dina sminkborstar! (Eller dom du använder iallafall)
2. Tips på hur man får en bra blogg
3. Outfit bilder! super kul
4. Vardagligt smink, vad du använder till skolan
5. 5 produkter du skulle kunna köpa igen och 5 produkter du inte skulle köpa igen

#2 - - E:

Ääääälskar dig! Asså när jag upptäckte din youtube kanal gick jag in typ 2 gånger om dagen för att se om du lagt upp något! Om du hade lagt upp något fick jag typ glädje rus och sprang in till datorn för att kolla! Tycker du är såå cool och jag vet att du ha fler fans som inte har tillexempel en yt kanal och kan därför inte kommentera hur mycket vi gillar dig! DU ÄR BÄST.
Tips på videos:
Smink kollektion
Sminkningar
Room tour
Morgon/kvälls rutin
Och jaaa.. Kram till dig finis!!

#3 - - Moa S:

Mer revievs (stavning) på olika produkter. Alltså vad du tycker om olika produkter :)

#4 - - Anonym:

Du kan lägga ut outfits varje dag. Skriva varje dag vad du gjort under dagen. Sen över till video där vill jag ha sminkvideos, tags, favoriter, hauls, sminkkollektion på ALLT ditt smink. sen massa mer.

Ha det bra puss!! <3

#5 - - sara:

du kan lägga ut outfits varje dag och skriva varje dag vad du gjort under dagen. sen till videor vill jag ha sminkvideos, tags, hauls, sminkkollektion där du visar ALLT ditt smink, favoriter

Ha det bra puss <3

#6 - - Maja:

20 dagars som t.ex bästa vänner, vad du är rädd för såna googla bara då hittar du tags;)

#7 - - Therese:

Skulle gärna vilja läsa om typ; sminktips för nybörjare, olika "tags", ditt liv och sånt! Du är en jättebra person, ser upp till dig. Stay strong!!! Kramar!

#8 - - Anonym:

Skulle gärna vilja läsa om typ; sminktips för nybörjare, olika "tags", ditt liv och sånt! Du är en jättebra person, ser upp till dig. Stay strong!!! Kramar!

#9 - - Paulina:

Dagens outfit? :)

#10 - - Paulina:

10 sanningar om dig? :D

#11 - - :):

Mycket om tips på smink !
Rewievs,first impression osv
Behöver inte vara rewievs på bara nytt smink:)
Olika delar där du visar ditt sminkt tex mina puder eller nåå

#12 - - Paulina:

Hollister Wanties? :) {om du gillar hollister} ;)

#13 - - paulina:

Skriv om ditt puder från clinique! :)

#14 - - Jennifer Mårtensson:

Recensioner på olika märken, smink, kläder och så vidare <3

#15 - - ellinor:

du kan göra typ hiss och diss inlägg?
eller typ bilder på dig från när du var mindre?
du kanske kan göra mer inspiration's inlägg?
dunno. :)

#16 - - ines:

Kan du inte blogga om din dag? Eller nya saker? Tio bästa eller tio sämsta?

#17 - - Josefine:

Gör mer outfitbilder, reviews på sminkprodukter, favoritprodukter osv!

#18 - - Li:

Mer om handboll och dina vänner :)

#19 - - Daniela:

Jag skulle vilja läsa i din blogg om tips på bra produkter inom skönhet,ditt favoritplagg just nu,dagens outfit,en vlogg i bloggen.
Där var lite tips av mig och tack för svaret av mitt mejl :)
Mvh Daniela

#20 - - Daniela:

Har en fråga också vill tipsa om din blogg på min blogg så får jag göra en print screen på din blogg? :)

Svar: absolut! :)
Sofie Engman

#21 - - Anonym:

Outfit bilder.
Vardags inlägg.
Lite favoriter, kanske tre hårfavorit, sminkfavoriter, hudfavoriter osv.
Kanske favoritinlägg om andra saker, tex en bra bok du läst, film du sätt osv.

Kanske tags fast på bloggen :)

#22 - - Magdalena:

Visa typ "detaljer i ditt rum" asso tips hur man kan göra de fint, tex. Hur förvarar du ditt smink osv!

(På youtube) visa allt ditt smink<33

#23 - - Elin:

Tips på ansiktsprodukter för normal hud

#24 - - Jenna:

jag skulle gärna vela se typ dina favoriter just nu, typ det första du kommer på. och sen typ skulle du kanske kunna visa ditt smink i olika delar, typ basprodukter, ögonprodukter osv, eller om du vill göra video på det, och så kan du typ säga vilken som är din favorit i dom kategorierna om du fattar haha. Sen typ berätta 15 saker om dig eller något, kommer inte på så mycket mer men ja! älskar dig Sofie <3

#25 - - Anonym:

När du skrivet om produkter du gillar och dina favorit fondations, ruder osv❤️❤️❤️❤️

#26 - - Louise:

Mer hiss/diss
Lite tankar och åsikter om saker som händer tex ölnomineringen på facebook. med andra ord det behöver inte vara nått stort.
Outfits
Sofie tipsar
lite sånt hade varit kul att läsa!<3
du är bäst
puss

#27 - - Holly:

Skriv ett inlägg om dina favorit bloggar?

#28 - - Anonym:

SMINK! rewievs, hiss och diss, skönhet

#29 - - Astrid:

Wanties, Tankar, Bra bilder, Outfits

#30 - - Frida:

Hej sofie!
Du är verkligen en stor inspiration för mig...
Jag skulle vilja se massa skönhets inlägg som: Alla vs bodymist, favorit mascara, alla grejer du har från sephora, rewiew på en fondation, mac läppstift, sminkborstar inlägg, bilder från ditt rum, outfit för våren.
Tack på förhand och jag ursäktar om jag har stavat fel

Kram Frida

#31 - - Maryam:

Veckans blogg tävlingar
Recensioner på smink produkter osv
Försök att inte bara skriva hej nu är jag hos Emmy tex blir ba jobbigt att läsa de i varje rubrik
Så tipsa om hemsidor och produkter så de blir bättre för din blogg är hur bra som helst och du är helt grym sofie!:)

Till top