Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Vet att min uppdatering suger.

Bloggen Permalink1
Vet vet vet. Att jag tjatar om uppdateringen mycket, att den är dålig och allt. Men vill få fram det bättre. På vardagar alltså, veckorna då jag går i skolan, är jag SÄMST på att uppdatera.. Men vi börjar runt 9 varje morgon, och sen går vi till ungefär 3-4. Då kommer jag hem, eller så är jag med någon eller tränar. Och om jag sover borta är det svårt att hinna blogga. Men om jag kommer hem från tex träning, så är klockan runt 7. Och då är det för mörkt för att fota, därav att det blir mycket mobilbilder.. sen så krånglar min kamera GRYMT mycket. Inte roligt. Men på helgerna försöker jag fixa, tidsinställa inlägg, men det är också tajt med tid. Men nu är det också mycket i skolan, men snart är det lov.
 
Och jag vill blogga, tycker det är super roligt verkligen!! Försöker satsa och allt, men tappar ju läsare pga av min dåliga uppdatering.. Vilket är super tråkigt.. Men vill nu försöka, och ska ha inlägg på tidsinställd och allt. Så ni får uppdatering. Men nu vet ni lite mer varför, och hoppas ni förstår.. och ändå inte slutar läsa min blogg. haha, för vet att det har varit rätt tråkigt här. Och nått tag ska jag försöka fixa ny design, trött på den här nu, men det får vi se när det blir! Men nu ska jag fota och fixa inlägg åt er. KRAM! och förslag på inlägg kan ni jämt komma med, så det blir roligt för er att läsa det ni vill läsa.
#1 - - Paulina:

Dagens outfit
Låttips
Din duschrutin vad du använder för produkter när du duschar och produkter efter
:)

Till top