Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Onsdag

Vardag Permalink1

Hejsan! Åh vilken seg dag... Iallafall skoldag, haft jobbiga lektioner & slutade sent.. Men men, hade träning efter! Super skönt! Har börjat blivit sjukt taggad på träning nu, hihi. Har precis mumsat i mig lite varma mackor & sitter och kollar på tv & myser. Imorgon efter skolan ska jag vara med Maja, längtar!! Ska försöka blogga, har lämnat in kameran på lagning för den började krångla 10 minuter igår efter jag först fixat den.. Aja, ska kolla tv nu. Försöker blogga sen, kram! 
#1 - - Melinda:

Jag ville egentligen bara säga att jag har kollat en hel del på dina videos på yt och läst en hel del om vad du skrivit på din blogg och jag säger bara en sak, du är så sjuuuukt fin på både utsidan och insidan. Fastnat för din blogg osv helt och hållet nu, hahah bäst är du! :)

Till top