Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Mår så JÄKLA bra

Vardag Permalink1
Helt sjukt, den här känslan. Har inte haft den på länge, men nu har jag den. Mår så sjukt sjukt bra just nu. Obeskrivligt. Allt känns så himla rätt, känns som allt går bra nu. Sommarlov om mindre än 50 dagar, en sommar som ska bli oförglömlig, fyller år, och det kommer bli så bra. Känner verkligen det på mig. Orkar inte med att må dåligt längre, tar så onödig energi som jag kan lägga på annat istället. 
 
Har valt att plockat bort allting som får mig att må dåligt, falska ''vänner'', energibovar helt enkelt. Har valt att vara säker på mina vänner, verkligen vara med dom som får mig att må bra & jag känner att jag vill dela allt med.  
Har så sinnesjukt underbara vänner just nu, som verkligen ställer upp för en, gör saker för att man ska må bra & får en att tjäna att man betyder någonting. TACK. Ni vet vilka ni är, och NI betyder så jäkla mycket för mig. Utan dom hade jag inte klarat mig, helt seriöst. Stor del av mitt liv helt enkelt. 
 
Vill bara hoppa runt och jaaaa, sprida massa energi, få fler att känna så som jag känner. Att livet har sina upp och ner dagar, men det finns verkligen det dagar man ÄLSKAR livet, vilket jag gör nu. Ja, jag ville bara dela med mig, verkligen visa att jag mår BRA. Därav att bloggen får lida lite, men försöker ta vara på allt som är, verkligen njuta. Puss!! 
#1 - - Emilia Askling:

Känner också nu att när det blir ljusare och det är vår att jag blir mer glad och allt blir så himla mycket lättare! Vet också nu vilka som är äkta vänner och vilka som är falska. Har också rensat bort gamla onödiga "energibovar" som man säger från min kontakt lista. ha en bra fredag! Kram

Till top