Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Hej hej

Vardag Permalink3

Hej hej, tänkte bara säga lite snabbt att jag lever.. Hehe! Men, igår så åkte jag till min syster stuga & osv där & natten innan hos Nanny! Sen idag så åkte vi hem, var på kalas & nu är jag med Nanny! Har varit ute och fixat lite! Väntar på Thilde & Wilma som ska komma också, så får vi se vad som händer! Nu är det verkligen Våååår! Har gått runt i kjol & klänning hela dagen nästan! Imorngon ska de bli ännu bättre väder, grymt! Men försöker blogga sen (vilket jag säger rätt ofta... Men aja..) puss!
#1 - - linnea:

Fint med klänning och gott med glass!

#2 - - Linnéa :

Hej Sofie! Jag skulle vilja prata med dig privat för jag såg din video när du prata om ditt liv dina diagnoser och allt men jag har samma i mycket därför skulle jag vilja prata med dig. Om du vill kan du kika mig eller prata privat på insta men jag heter linneacoolcat på allt ❤❤

#3 - - Ida:

Vart kommer kjolen ifrån? Super snygg! :)

Till top