Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Vinnaren av tävlingen!

Tävlingar Permalink5
Nu så tänkte jag avslöja vinnaren av tävlingen jag hade igår, 15 stycken var med men alla skrev inte vad dom vela ha länkat eller hade med sin bloggadress, såååå.. Ingen gissade rätt, men den som gissade 9 rätt var……. Lina! 
Grattis till dig, tycker alla ska trycka in på hennes blogg. Hoppas du vart glad!
Tryck på bilden för att komma till hennes fina blogg! 
Svaren var: 
 1. När fyller jag år? Exakta datum och år och månad.  '' 13 juni 1999 '' 
2. Hur många syskon har jag? ''4'', men fel, jag har 5! 
3. Spelar jag någon sport just nu? Isåfall vilken?  ''ingen, men du har spelat handboll''.
4. Hur många djur har jag och vad för sorter?  '' 3, två hundar 1 katt''.
5. Vilket är mitt favorit djur? '' lejon''. 
6. Vilken är en av mina favorit färger? '' rosa'' fast vitt, grå och svart, men behöva endast veta en! 
7. Vad har jag för mobil, och vad har den för färg? '' iphone 4, svart''.
8. Vilken årstid gillar jag mest, vinter eller sommar? ;) '' sommar''
9. Gillar jag någon just nu? '' ja '' 
10. Vad har jag för kamera? '' canon eos 650D''.
 
Tyckte ni detta var kul? Vill ni ha fler såna här? Kram! 
#1 - - Anonym:

Jag borde vinna

#2 - - Anonym:

Jag borde vinna

#3 - - Caroline:

hur utsåg du vinnaren, undrar för jag hade också nio rätt. :)

Svar: Jag glömde säga, att när det var några som hade lika gick jag in på en sida som slumpar en, så jag tog den, du kanske inte tro mig men lovar att jag gjorde så. Men jag ska fixa fler såna här, då fler har chansen! Kram på dig!
Sofie Engman

#4 - - Lina:

omg wiieeeee :DDDDD

#5 - - Johanna :

Heeeeeeej! När föddes du? Vilken tid? Hade varit roligt att vara födda exakt samtidigt :D

Till top