Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Har ni något tips på en bra skräckfilm?

Frågor till er Permalink14
Jag tänkte fråga er om ni har något tips på en bra skräckfilm? Vill se en läskig en, men helst inte en då det bara sprutar blod överallt eller sånt för det är överdrivet. haha, men lite mysterie så man sitter och typ vill gömma sig under täcket! Så ge mig era bästa tips på skräckfilmer, ni kan kanske skriva lite om vad den handlar om också, blir super tacksam isåfall! Tack på förhand. Kram! 
#1 - - Elli:

Insidious är skit bra!
Den handlar om en familj som deras son typ hamnar i koma och sonen "drar" till sig massa onda väsen som försöker ta över hans kropp:D

#2 - - Sophia :

The conjuring finns på swefilmer as bra:)

#3 - - Anonym:

Husk, liksom inte för läskig men ändå lite

#4 - - Emilia:

Paronoy activity!! dom är as läskiga!!

#5 - - Anonym:

Taken 1, den är så sjukt bra! Jag och min kompis såg den förra helgen och ni borde verkligen se den! det är inte skrcäfilm direkt men den är så sjuuukt spännande så man sitter och typ vill gömma sig under täcket hela filmen, haha. den finns på swefilmer!

#6 - - Matilda:

Mama

#7 - - Anonym:

Mama den är skit bra och läskig inte tråkigt läskigt utan läskig på ett spökigt sätt.... Det är typ ett spöke som hämsöker en familj och lite mer men vill int avslöja för den förstörs då om du int ser den nu kolla på den någon annan gång i så fall den äger

#8 - - Moa:

Sinister är asbraaa :)

#9 - - Anonym:

The conjuring, sinister dom bästa jag sett och jag älskar skräck filmer!

#10 - - Alicia:):

The conjuring ääggeeerrr❤❤

#11 - - Olivia:

The Conjouring, den är sjukt bra och läskig, sen finns ju Insidious, Dead silence och sinister ;)))

#12 - - Helin:

The grudge!.
Den filmen är skit läskig!
Jag föredrar att du har en kompis bredvid när du ska titta.
Jag tycker att the grudge är skittttt läskig!!

#13 - - Helin:

The grudge!.
Den filmen är skit läskig!
Jag föredrar att du har en kompis bredvid när du ska titta.
Jag tycker att the grudge är skittttt läskig!!

#14 - - Evelina:

Saw! den är as hemsk typ! vågar inte se den. och jag vill bara säga en till sak men det handlar inte om filmen men ändå. Jag älskar dina videor som du lägger ut på Youtube. Och du har en jätte bra blogg. Läser din blogg typ hela tiden. så det är bara att lägga ut nya saker på den. Och jag är ett jätte stort fan av dig för jag tycker att du är så fin som du är och ja... du verkar jätte rolig och sånt. Så om du skulle orka att skicka ett mejl till mig så skulle jag bli helt galen. Min mejl är [email protected] jag skulle bli jätte glan om du skrev nått till mig. Men det var allt jag ville säga. Så hejdå :) <3

Till top