Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Diss

Hiss/Diss Permalink2
Nu tänkte jag faktiskt dissa lite saker, och det här är bara min åsikt. Ni kanske tycker dessa är sjukt snygga, men detta är min åsikt sååå, don't hate okej? Tycker själv diss och hiss inlägg är super roliga, så ska fixa hiss inlägg också. Dock blir det bara två saker nu. Men jaja!
Okej, två saker. Hata mig inte, ni kanske tycker detta är sjukt snyggt osv, men mina åsikter!
 
Först Bootcut jeans, typ det ' snyggaste ' jeansen som säljs just nu. Jag tycker, ursäkta, men dom inte alls är fina. Jag avksyr verkligen jeans som inte är tighta och det är väl anledningen till att jag inte gillar dessa så mycket, men ändå! Jag tycker dom ser konstiga ut, verkligen inga för mig, och det finns massa olika modeller + färger, men jag LOVAR er en sak, ni kommer aldrig få se mig i ett par, aldrig och det lovar jag!!
 
Uggs. Förra året var dom väldigt populäa, men det förlåt igen, ser ut som ett par typ tofflor man har på sig hemma... Dom ser ut att vara ett par jag vet inte, men något butiken bara slängt ihop. Dom är säkert grymt mysiga, men somsagt, jag vill inte gå runt i ett par ' tofflor '. 
 
Haha, det här var mina två dissar, ska försöka fixa hissa också, och snälla snälla snälla. Hata inte mig för mina tycken och åsikter, ni kanske älskar dom och dom kanske passar sjukt bra på er, men mig, big no! Alla har ju olika åsikter, right? ;) 
#1 - - Emelie:

Håller med om jeansen, snyggare med tighta! :)

#2 - - Julia :

Hissar båda men dissar inte dina åsikter! ;)

Till top