Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Kina mat!

Foto - Ätbart Permalink26
För någon dag sen så var jag och min familj på en kina restaurang. Har faktiskt trott att kina mat är blä, men har direkt aldrig testat.. hehe, men testade och jag tog nudlar med räkor och kyckling, super gott! Älskar nudlar, kyckling och räkor så det vart liksom perfekt. Vad tycker ni om kina mat? 
#1 - - Anonym:

Fritarade räkor, är så himmla gott & friterad kyckling

#2 - - Hanna Davidsson :

älskar kina mat, särskilt friterad kyckling o räka :)

#3 - - Linn Ahlex:

namnam

#4 - - Ellen:

Gott!

#5 - - Paulina:

Jag har aldrig smakat ;)

#6 - - smilla:

Jag älskar nudlar:)

#7 - - Emilia :

Älskar Kina mat :D

#8 - - Mathias&Rebecca:

Åh, Kina mat är så himla gott!! :) Ha en underbar kväll!:)

#9 - - Matilda Carlsson:

har aldrig provat! dock har jag testat thai-mat och det var gott :)

#10 - - Sabrina:

va gott!

#11 - - Kajsa:

mumsigt :)

#12 - - MajaLinnéa:

Ser galet gott ut !

#13 - - Annika:

Gott :D

#14 - - Matilda:

Mste va de bästa som finns :D

#15 - - Elin och Gisela:

Välkommen in till vår stilrena och fashionabla blogg Sixteen.se! Vi är nästan helt säkra på att du kommer tycka om den! Kramar, Elin och Gisela

#16 - - Lisa Radojewska:

Det är är typ det godaste man kan äta ju!
Kram

#17 - - FlizanLizan:

Åhh vad gott :D

#18 - - Linn:

Ser riktigt gott ut!

#19 - - Mathias:

Gud vad gott med Kina mat! :) Ha en underbar kväll! :)

#20 - - Fröken:

Det är det bästa som finns (och annan asiatisk mat också såklart)! :)

#21 - - M:

Kina mat är så otroligt gott :)

#22 - - Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad! :

Älskar kina mat :)

#23 - - Michelle Gawronska:

Mums!

#24 - - HAIDISBLOG -:

åh herregud så gott det såg ut ! :D

#25 - - Meia Lindholm :

Såå gott :D

Sätt dig på youtube!

#26 - - Viccy:

Åh vad gott! Fast ser lite ut som maskar... ;)

Till top