Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

INSTAGRAM TÄVLING

Tävlingar Permalink38
 
Nu så tänkte jag köra igång en liten tävling som många har faktiskt frågat om jag kan ha. En tävling då nån av er kommer få en shoutout på min instagram. 
Jag har snart 2400 följare och nån av er kommer ha chansen att få synas på min instagram i ca 1 timme för chansen att få fler följare!!
 
Regler för att du ska få vara med är att: 
  1. Följa mig på instagram - @sofieengman
  2. Kommentera här nere att du är med + ditt instagram namn. 
 
Enkelt va? Och för större chans att du ska få en shoutout så ska du:
  1. Följa mig på instagram - @sofieengman
  2. Göra en shoutout för mig på ditt konto och tagga mig och göra hastagen sofieengmanshoutout alltså #sofieengmanshoutout så jag kan sen.
  3. Sen kommentera att du är klar och om du gjorde shoutout för mig så skriv det + ditt instagram namn. 
 
Hoppas ni tar chansen att vara med nu, jag får se när jag drar en vinnare! 
LYCKA TILL!! Kram! 
 
UPDATE: NI SKA KOMMENTERA UNDER DET HÄR INLÄGGET ATT NI ÄR MED, INTE PÅ INSTAGRAM :) 
#1 - - Filippa T:

Jag är med! :) @filippatornroos

#2 - - Bana:

Jag heter banahadgu på instagram och jag följer redan dig på instagram. Jag kan tyvär inte ge dig en shoutout på instagram eftersom min mobil är på lagning så jag kan bara vara inne på statigram alltså på datan och där kan man inte lägga ut något men hoppas det går bra ändå.
Btw: Lycka till med din tävling! ♥

#3 - - Sofig :

jag är med sofialindstrom_

#4 - - Sofia:

jag är med sofialindstrom_

#5 - - Sweetguum:

Jag är med!:)

#6 - - Emma Rehnström :

Hej Sofie!! Undrar om du kanske skulle vilja lägga upp min blogg i din blogg någon gång! Om du vill! Behöver inte vara idag eller så men någon dag kanske du har lust! Kramar från Emmaaaa!!

#7 - - Sofia:

Jag har gjort shoutout till dig! mitt ig namn är sofialindstrom_

#8 - - Lina Andersson:

jag är med @linawtf

#9 - - Julia:

Klar <3 @ jjanssonjulia

#10 - - Nora:

Japp, är med! :D

#11 - - Michaela:

Miichaelapetersson följt dej länge <3

#12 - - Fredrika:

Heej!! Jag är klar och gjorde en shotout på dig! heter @fredrikasphotos på insta <3

#13 - - Fredrika:

Heej!! Jag är klar och gjorde en shotout på dig! heter @fredrikasphotos på insta <3

#14 - - MisslisibellPics:

Hej jag är med i tävlingen och mitt instagram namn heter MisslisibellPics :*♥

#15 - - Lovisa:

Klar :) jag heter lovisatallb3rg på i instagram ;)

#16 - - Amanda Johansson:

Följer dig redan!
Mitt instagram namn: style_by_amanda :)

#17 - - Linn:

Hej!
Har gjort allt och heter @linn00b på instagram!
Hoppas jag vinner nu
Kram

#18 - - Ottilia:

Jag är med, jag har gjort allt man ska och jag har också gjort en shoutout till dig på instagram och där heter jag @ottiliaaherkulees
Kramar till dig!

#19 - - Elvira Bonnevier:

Jag är med! Min instagram är "elviradenlilla"
hahaha fulaste namnet, men ah..
jag har gjort en shoutout på instagram åt dig också;)

Du är grym på de du gör, fortsätt så! <3

#20 - - Emma :):

Jag är med! <3

#21 - - Emma :):

Jag spred dej på instagram oxå! :)

#22 - - Camilla:

Jag är klar! Och jag har gjort shoutout på instagram!! Mitt instanamn är: justincamilla

#23 - - Mikaela:

Jag¨är med och jag följer dig nu! Heter konradsdal på insta :)

#24 - - Frida Granberg :

Jag är med !❤ Instagram: friidagranberg

#25 - - Maja:

Jag är meeeed och jag heter majaaaaaaa:)

#26 - - Melinda:

Jag heter @melindanylin på insta,kram!

#27 - - Alice:

Klar!<3 instagram : alicee1direction
PS: I LOVE YOU!!

#28 - - Anonym:

Hej bästa sofie ! jag är med och tävlar !

Puuusss

#29 - - Gudrun :

Jag är med :)❤ @gudruneydiis ❤

#30 - - emma hedström :

KLAR + har gjort en shoutout!<3

Instagram: emmaheedstrom

#31 - - Zonina Eriksson:

Jag är med!:) Instagram: sweetguum

#32 - - emma hedström :

KLAR + har gjort en shoutout!<3

Instagram: emmaheedstrom

#33 - - Alice:

Jag är med bilden ska jag Göta nu

#34 - - Linn:

Klar😊 Instagram: lovejustinbieber01

#35 - - Matilda:

tilda_karlsson ♥

#36 - - Smiinktipsareen:

Jag är med :)följer dig Namn: smiinktipsareen

#37 - - Tilda:

jag är med! på instagram heter jag @tildavilhelmina och jag har gjort shoutout

#38 - - Linnea:

Jag är med :)

linneakallin @ instagram

Till top