Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

My hair

Önskeinlägg Permalink10
Fått förfrågan hur långt hår jag har. Och jag har inte långt år, jag önskar att jag hade, men mitt växer i snigel fart! Snart så måste jag klippa topparna också, eftersom jag använder så mycket värme till mitt hår så slits det snabbt, och jag använder värmeskydd, men liksom värme är aldrig bra ändå. För jag gillar inte att sova med flätor för lockarna blir kaos för mig då och ja, så jag plattar mitt hår ungefär varje dag. Men nu när jag har plattat så ser det ungefär ut som på bilderna! Kram! 
#1 - - Linn Ahlex:

älskar ditt hår!

#2 - - Mathilda:

Så sjukt fint hår har du :)

#3 - - Fanny Jaensson:

Du har jätte fint hår ändå, fast det inte är långt! :)

#4 - - Natalie:

Låt håret vila från plattången ett tag och använd mycke inpackning så brukar de oftast växa snabbare, och föna aldriiig håret låt det själv torka istället!

#5 - - ellen nilsson:

fint, topparna är fina på bilden :)

#6 - - Sara Blomqvist Johansson:

Jättefint hår ju!

#7 - - Petra:

har du testat elvital extraordinary oil det är en hårolja. Om du inte har gjort det så tycker jag du ska prova den. Det gör så att håret inte blir så slitet och det växer snabbare med. Har använt oljan i några veckor och mitt hår mår bra av det. har inte alls lika mkt slitna toppar som jag hade innan.

#8 - - Tilde:

Det där är långt jämfört med mig, iaf absolut inte kort!

#9 - - Emma Johansson:

Hej, allt bra? :)

#10 - - Emma:

Super fint ju! Älskar din blogg, kolla gärna in min/vår. Kram!

Till top