Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

TÄVLING - SPOTSTICK

Tävlingar Permalink27

Jag tänkte köra på en liten tävling!
Det är det här spotysticket!
Ni kan läsa om produkten HÄR
Jag berättar lite snabbt vad det är.
Det är en roll on sak som ska motverka mot acne / finnar.
Jag har dock inte testat den, alltså jag blev sponsrad och fick 5 stycken.
Men min kompis fick en och hon säger att det funkar super!
Man ska typ ha den 3 gånger per dag och somsagt det ska hjälpa mott finnar!

REGLER: 

Du ska Kommentera '' Jag är med '' och skriv din email adress så jag kan kontakta dig om du vinner!

 

här är tre saker, du måste göra en av dom alternativen. 

Alternativ 1 - Länka inlägget på din blogg och länka det i din kommentar!

Alternativ 2. -  skriver du om tävlingen på din instagram och säger vad du heter. Du ska då följa (sofieengman) och så ska du tagga mig i bilden @sofieengman och lägga till #sofieengmantavling så jag kan se att ni har gjort det!

Alternativ 3. - Eller prenumerera på min youtube kanal tryck här: https://www.youtube.com/user/SofieEngman för att börja prenumerera och kommentera vad du heter!

NI BEHÖVER BARA GÖRA EN AV DOM DÄR SAKERNA.

och om du inte har något av det där så får du maila mig - [email protected]

HOPPAS NI FÖRSTOG REGLERNA, ÄR DET NÅ NI INET FÖRSTÅR SÅ MAILA.
Jag kommer lotta ut vinnaren och filma så ja!
Fast jag kommer bara avsluta om jag tycker tillräckligt många är med!

LYCKA TILL!

 

UPD: NI BEHÖVER BARA GÖRA EN AV ALTERNATIVEN!

#1 - - Tovaa<3:

jag är med!
email: [email protected]
jag prenumerar på din youtube kanal och där heter jag LittleMissTova

#2 - - stina:

Jag är med! :) Och jag prenumenarar på dig och följer dig på instagram jag heter Stina Andersson på youtube och Stinakiiing på instagram :)

#3 - - Lovisa:

Min instagram är @lovisafahlstrom

Mail: [email protected]
(jag vet jag har skrivit men glömde insta..)

#4 - - Clara ♥:

Jag är med :)
Skulle va sjukt kul att vinna ;)
Prenumererar på dig på YT :)
Mail: [email protected]

Ps: Vart blev du sponsrad ifrån och hur ? Svara gärna i ett inlägg ;)

#5 - - Pelin:

Jag är med! Prenumerar på dig på youtube! Jag heter: Pelinhaci
Vill verkligen vinna!

#6 - - Jessica kempe:

jag är med!!<3
[email protected]

länkat på min blogg!!:
jessanslife.blogg.se/2013/fedrary/ar-med-i-en-tavling3.html#comment

#7 - - molz:

jag är med, jag heter ''Ohmysaucedo'' på youtube.

#8 - - ellen eriksson:

jag är med!<3 mejl: [email protected] !:)
har länkat min blogg så där kan du se inlägget!:) skulle bli sjukt ledsen ifall tävlingen blir inställd!!!:(:(:( kram finis<3

#9 - - Emilia:

Jag är med! Prenumererar på din kanal :)

#10 - - Wilma:

Jag är med!
jag prenumererar på din kanal och jag heter wilmakaulitz på youtube.
email: [email protected]

(förlåt för jag skickat 100 kommentarer, men det damp hela tiden!)

#11 - - Elin Skaar:

Jag har gjort på youtube o instagram! ;D
På instagram heter jag elin_skaar
Jag har hört att det e väldigt bra och jag hoppas jag vinner som alla andra! ;D Och min email: [email protected]
Kram! ♥

#12 - - Emelie:

Jag är med!! :) prenumererar på dig på yt!! Du e fett söt.

#13 - - Elin:

Jag är med!
Skrev om inlägget på min blogg och länkade till din blogg samt inlägget om tävlingen! Ha det super bra, och ha ett bra lov Sofie! Älskar din blogg och dina videos❤
Inlägget kan du läsa på min blogg: Nattstad.se/elliyy
KRAM

#14 - - Linn:

Jag är med!
Jag heter linn linder på youtube

#15 - - △ ida.:

jag är med! c: har lagt till dig på youtube, heter L0V3kalle där :)

#16 - - Mella:

Hej, jag är med! Jag gjorde alternativ 3 jag heter missmella danielsson på youtobe.

Så jag är med :)

#17 - - Ida :

Jag är med! Jag premunererar (stav.) på dig på youtube, jag heter idasbeauty00 :) jag skriver min mejladress där upp i rutan där man ska skriva mejlen :)

#18 - - Ida:

Är med ,premunerar på din youtube heter 525ida där!

#19 - - natasha:

Hej, jag är med o va glad ja skulle bli om ja vann eftersom ja har pronlem med min hy. Så skulle bli jäte glad om ja vann för att ja hört bra saker om den på youtube.

Mitt youtube namn: natalichabo75

Tack så mycket för den här giveawayen , kramisar

#20 - - Alwa:

är med skulle bli jätteglad om jag vann för då vet jag vem jag ska ge den till :) <3

#21 - - Felicia Berg:

Jag är med! :D
Jag prenumererar på dig på youtube, puss!

#22 - - Linnea:

Jag prenumenerar på dig jag heter Linnea Karlsson på yt
Jag tänkte ge detta till min syster som har mycket problem med finnar! Verkligen mycket jag är med! Och vill verkligen vinna detta!! Tack på förhand kram Linnea.

#23 - - → Amanda ←:

Jag är med! Jag prenumererar redan på dej! :D

#24 - - elin duberg:

Jag är med och följer dig på Youtube sedan länge!
Jag heter : elin duberg

#25 - - Andrea:

Hej! Jag är dagensfinasteponny på instagram:) jag har lagt ut en bild och taggad dig:) skulle bli sååå sjukt glad om jag vann då hela min panna e full med finnar och inget funkar....kram:)

#26 - - Hanna:

Åh jag vill verkligen vinna, jag har massa finnar och jag får typ sämre självförtroende av de..haha.
så det skulle vara superkul om jag vann!
Jag prenumererar på din kanal på youtube, jag heter hanna eriksson tror jag, vet inte hur man kollar det ;)
Men jag gjorde ett kort inlägg på min blogg också här: http://hanibal.blogg.se/2013/february/sofie-engman.html

Kram!

#27 - - Anonym:

Åh jag vill verkligen vinna, jag har massa finnar och jag får typ sämre självförtroende av de..haha.
så det skulle vara superkul om jag vann!
Jag prenumererar på din kanal på youtube, jag heter hanna eriksson tror jag, vet inte hur man kollar det ;)
Men jag gjorde ett kort inlägg på min blogg också här: http://hanibal.blogg.se/2013/february/sofie-engman.html

Kram!

Till top