Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Gävle igår, idag nyår!!

Vardag Permalink1
I förrgår så sov jag hos Frida, var så länge sen jag hade träffat hon, också så var vi med Amanda ett tag, men det var super mysigt och roligt! Sen så igår åkte jag, min syster(Evelina) och Emmy till Gävle. Var till valbo en snabbis och ikea, köpte dock bara 4 saker. Tänker nog inte göra en haul, men fota iallafall kanske. Igår så började jag huvudvärk och sen när jag kom hem så hade jag feber... inte alls roligt, så har knapprat alvedon nu och känner mig mycket piggare! Håller på att fixa saker och ska snart sminka mig och fixa håret, vid 4 kommer Frida, Emmy, Jonas och Samuel hit så ska vi liksom ''Fira nyår'' eller vad man säger. Ska bli sjukt roligt och mysigt, äta massa gott och sånt! Måste fixa nu, men bloggar sen. Kram! Ska ni göra något speciellt ikväll? 
 
#1 - - Anders Stolt:

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt 2014.♥ Kram

Till top