Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Snart kommer dom!

Vardag Permalink1
 - Mobilbild sorry för att det blivit många såna på senaste, men nu så laddar kameran...
hej på er finisar! Just nu så sitter jag och lyssnar på musik då jag egentligen borde springa ut och städa lite till, haha, men är för lat för det nu! Har innan slängt på mig lite smink och sprayat i lite saltvattenspray i håret och drog på mig kläder. Snart så kommer Amanda och Diana hit och drar en sleep här, ska bli super roligt! Ikväll så ska vi fixa iordning lite tacos och godis och kolla film! Men nu så måste jag faktiskt springa ut och fixa ihop innan dom kommer, gaassh hihi, fortsätt uppdatera bloggen hela kvällen, kram på er! ♥
#1 - - Wilma:

Heej Sofie! jag har läst din blogg i kanske ett halv år och tycker den är seriöst bäst! Jag älskar designen, bilderna, ALLT du gör! och jag är 110% serriös. Jag vill också ha blogg! Vad tycker du att den ska heta? snälla maila mig! ÄLSKAR DIG, DIN BLOGG OCH DINN YT KANAL!!! kraam och hoppas jag inte är för på!

Till top