Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Önskeinlägg - Mina The body shop produkter

Önskeinlägg Permalink1
Tänkte nu köra på ett önskeinlägg! Och det ska vara på mina the body shop produkter osv. Jag har sammanlagt 8 saker från the body shop, och jag gillar tbs väldigt mycket! Så tänke skriva lite om sakerna nu!
Från Vänster: 1. Pink grapefruit body lotion. Den luktar hur gott som helst och återfuktar super bra, väldigt bra till ställen då man är torr. 
2. Pink grapefruit body butter, det här luktar lika som lotionen och det är super bra, älskar tbs's body butters! 
3. Coconut body butter, lika bra som det andra, luktar super gott! 
1. Body scrub mango! Det är då en body scrub, och jag tycker denna är super bra, den har rätt så stora ''korn'' som gör att det liksom ''blir bra''. Men jag vet direkt inte vad man ska säga, man blir super len då man använt den, haha! 2. Hand cleanser gel strawberry, jag har faktiskt inte använt denna produkt, så jag vet inte vad jag ska säga om den!
Två läpprodukter! Från vänster, Lipbalm i lukten rasperry, ger super fin rätt så matt yta på läpparna, klibbar inte och är bara bra, luktar super gott! 2.  Lip butter pink grapefruit! Det är väldigt bra konsistens och är bara bra, hehe! 
Sista saken är en sminkborste, och gaaassssh, älskar denna borste! Det är en puderborste och det är en av dom lenaste bostarna jag har, verkligen! 
 
Jag hoppas ni gillade inlägget, fortsätt skriva önskeinlägg!, tycker det är super roligt att göra önskeinlägg så ja!  Kram! 
#1 - - Elise :

Vet inte om du har gjort ett sånthär inlägg, men du kan ju göra ett inlägg där du visar alla dina vs saker och skriver lite om de :)

Till top