Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Mina makeup store produkter

Skönhet, Önskeinlägg Permalink4
Tänkte visa mina makeupstore produkter! Skriva lite om dom osv!
Först så har jag en stippel brush. Jag har ingen aning vad saker kostat men ah. Jag gillar inte denna så mycket enbart för jag tycker den är för stor och den är inte så kompakt liksom. Det blir ränder av den om man har foundation liksom. Men den är väldigt mjukt! 
Sen har jag en mascara. Och den gillar jag inte alls. Den klumpar super lätt och alltså, självaste borsten ser bra ut men när man drar ut så redan då kommer det klumpar, och vill inte ha klumpiga fransar. 
Sen har jag två ögonskuggor. Tycker dom är super! Älskar hur dom är, super bra pigment och sånt. Dock är kanske inte färgerna dom perfektaste, gillar den mer till höger men annars super bra, ska lätt skaffa fler! 
Ett trio eyebrow. Det här gjorde jag ett inlägg om för inte så länge sen, men tycker dom är perfekt till ögonbryna, älskar hur det är, använder den ljusaste och i love it!
En concealer, den är helt amaziiing! Den täcker mörka ringar så himla bra, det är skrämmande liksom! Funderade förr på att köpa deras trio men det blev denna och den är super bra. Täcker finnar och allt super duper bra! 
Sista saken jag har är ett läppstift, väldigt naturligt. Konsistensen är bra, krämigheten är go och det sitter bra på läpparna!
 
Jag hoppas ni gillade detta inlägg, kommentera om det är något speciellt ni vill se från! Kram! 
#1 - - Tina:

Vad heter concealern? :)

#2 - - Alma:

kan du göra ett inlägg på alla dina mac produkter

#3 - - Ronja Holmström:

Vad heter just den concealern? Sjuukt tacksam för svar! :D <3

#4 - - Matilda:

Åh makeupstores concealers är sååå bra

Till top