Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Igår + Idag!

Foto - Självporträtt, Vardag Permalink1
Är i stugan nu, och lyckade få lite ynka internet! yeyyyyy! Var nyss ute och fotade ''lite'' bilder, äntligen får ni mer bra outfit bilder liksom! Dock så kan jag inte kalla detta dagens outfit, men aja. Jag hoppas ni gillar bilderna! Jag har håret helt ofixat typ, plattade det men det blev fail och inget smink, försöker få bort lite orenheter i ansiket så då känner jag inte för att täppa igen dom smink. 
 
Är somsagt i stugan och kanske sover här inatt, får se. Men åker hem imorgon rätt tidigt, så har bilder att ladda upp då. Fortsätt att uppdatera bloggen hela kvällen, för ska verkligen försöka posta in fler inlägg! Ni är bäst om ni gör det. Så ska jag verkligen försöka fixa fler inlägg, puss på er bästa!! 
 
 
 
 
#1 - - Tova:

Du är så söt!

Till top