Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

shit, skittrött..

Vardag Permalink1
Är verkligen super duper trött...
ögona snurra, okej inte bokstavligen. men men..
imorgon är jag hemma runt tio. ska kolla på handboll och så har jag träning och skola..
så blir ca två inlägg imorgon, sorry for that, men jag har ett liv utan för bloggen också :)
men nu ska jag fixa sen sova , och beställa lite clothes från ginaaa!
och så ska jag trycka på LoL. älskar den filmen, sååå sjukt bra! verkligen värd att se!
och Miley, hon är så sjukt fin, diggar miley verkligen men det där hanna monthana, det är ingenting, its a big different. ;)
kan ju faktiskt erkänna att man får nån tår till filmen, och snygga killar finns det  ju med åh , godnatt på er!
 
#1 - - Evah - En av Karlstads största bloggar:

Åh jag älskar denna filmen. :D

Till top