Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Svar på tal!

Vardag Permalink1
en fråga: först så har du strävat till att få ditt hår blond, du har alltså färgar det typ 10 gånger hos frissan. Sen nu när du har fått färgen blond så färgar du om det till mörkt. ( dyrt? )
 
 
Svar: haha, mjoru, jag har färgat och strävat för att få mitt hår blond't! Men jag har aldrig fått en bra blond färg! det har varit gult, oranget, lite blondt, japp alla möjliga färger! och har såg tjejer som hade brunt och jag tänkte att nä, Brown is my Colour!! Jag trivs nog bäst i det, och yes, lite pengar har jag kanske slösat! men yolo liksom? 
eller som maja sa, mitt motto e fish: FUCK IT SHIT HAPPENS!
Yeeah rigth maaaan , så yolo släng dej i vägen  mitt motto e fish ;) 
Haha, men hoppas du fick ett bra svar, och du var lite jah, skriv ditt namn nästa gång och så för vad du tycker! 
#1 - - Emelie:

Är det svart eller brunt? :)

Till top