Sofie Engman - Skönhet Foto Videos Allt Möjligt ♡

Nellie Berntsson :love:

Känslor & Tankar Permalink0
Visste ni att jag är ett stort fan av Nellie?
har följt hennes blogg sen början. och till slutet!
Nellie är en mycket speciell person, hon ger folk insperion (stavning) hon lyfter upp folk så man känner sig speciell.
När jag läser hennes blogg känner jag mig lite speciellt, man blir glad av att läsa nellies blogg, jag lämnar aldrig hennes blogg utan ett leende!
hon har gjort mig till en finare person. Jag känner mig gladare, orkar mer och speciellare !
Jag har verkligen respekt för Nellie, alltid!
Hon är 1 år yngre än mig, men hon är awesome.
Hon skriver inte som alla andra skriver på sina bloggar, hon skriver verkligen intressant, hon skriver sina känslor, älskar hennes personlighet!
hon peppar liksom upp sig själv och andra!
hon är otroligt vacker, helt perfaaaa!
min dröm är att få träffa henne, det vore grymt! Man känner sig speciell bara av att hon liksom har kommenterat på min blogg, baaam fattar ni liksom!? det är amagad så cooooolt!
jag är ingen sån här som sitter och leker bakom datorn, som man brukar säga:
'' Stor i orden men liten på jorden'' jag är inte sån längre, tro vad ni vill men jag är Sofie Engman! Jag tycker Nellie är grym, hon är grym , grymmare än grymmast! :D
Tänk att jag mår dåligt och nån kommer fram till mig,
hur mår du? här får du , du ska få träffa nellie! Assåå! absolut awesome!
skulle dö,gråta, bli överlycklig! ''Dream until your dreams cames true! det ska jag göra!
Jag har börjat att drömma och jag ska inte sluta fören jag har nått mitt mål!!
NellieBerntsson, en riktig ängel utan vingar, true? Jaaaa!
hon är finast, bäst, awesome!
skulle bli överlycklig om du finaste läser detta..
drööm. Drömmar kan bli sann! <3
Here weeeee goooooooooooooooo!
Och bara så ni vet, Nellie är världens bästa bloggare om ni frågar mig!
Det rinner faktiskt ner någon tår, för jag är så stolt av att ta del att läsa nellies blogg.. <3
Till top